zaterdag 13 mei 2017

Hip hip hip hoera voor mama!!

Dag lieve mama's en papa's,

Twee weken geleden maakten we in onze klasjes cadeautjes voor onze liefste mama. Hier kan je meekijken hoe we aan de slag gingen.

Om te beginnen versierden we een glaasje, waar mama iets lekkers uit kan drinken.




We mochten een tekening maken voor in het glaasje.



Met de plasticine konden we taarten maken zoals mama. :)


We mochten kettingen van mama rijgen.


Het glaasje komt op een plateau te staan. Deze gingen we schilderen in mooie kleuren.



Bij juf Wendy konden we een vlinder versieren.



We leerden een versje voor mama.
Een knipje met mijn ogen,
een zoentje met mijn mond. 
Ik klap eens in mijn handen, 
en draai eens in het rond. 
Ik maak een mooie buiging, 
zo diep tot aan mijn knie. 
Dat is om te vertellen,
dat ik je heel graag zie. 

Dit versje kleefden we op een hartje.



Alles klaar, inpakken maar.


Tot slot kon, wie wou, zijn mama nog schilderen.


Fier namen we onze cadeautjes mee naar huis.


Sfeerbeeldjes:



Groetjes en tot maandag.
juf Jolien

PS: Graag voor donderdag alle kledij voor de schoolfeest in een zak, voorzien van naam, meebrengen aub. Je kan het natuurlijk ook de dag zelf aandoen, dan hoef je niets mee te brengen. :)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten